White noise in Slottsskogen / Vitt brus i Slottsskogen

Slottsskogen is a beautiful oasis in central Gothenburg. A park with green spaces and winding paths. Despite many visitors during the summer, one can still find a tree or a magic place. Like today, I ran in to a waterfall that I have never seen before, even though I have visited Slottsskogen for many years. I let myself be present in this white noise for a while, something that makes me both relaxed and focused. 🙏

Slottsskogen Ă€r en skön oas i centrala Göteborg. En park med gröna ytor och slingrande vĂ€gar. Trots mĂ„nga besökare sommartid kan man Ă€ndĂ„ hitta sig ett eget trĂ€d eller en magisk plats. Som idag nĂ€r jag sprang pĂ„ ett vattenfall som jag aldrig tidigare sett, Ă€ven om jag besökt Slottsskogen under mĂ„nga Ă„r. Jag lĂ€t mig vara nĂ€rvarande i detta vita brus en stund, nĂ„got som gör mig bĂ„de avkopplad och fokuserad. 🙏



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

The joy of crochet / VirkglÀdje

Enjoy the little things / Njut av de smÄ sakerna

Beautiful in every way / Vackert pÄ alla sÀtt