Aromatherapy / Aromaterapi

Sometimes you may need to create your own mindful atmosphere where there are no distractions. At home it can be a silent dark room where you can rest on a bed or a mat. As a routine and a kind of ritual I use my oil diffuser with essential oils. Doing this sets the mood for the peaceful moment I'm about to enter. Aromatherapy gives me relaxation of the mind and body. Today I'm using the oil ylang-ylang which has balancing benefits. As I lie here I try focusing on my deep breaths. Sometimes I like to listen to a guided meditation or to soft music as well. Inhale-exhale. 🙏
For more information about the essential oils I'm currently using

Ibland behöver man skapa sig sin egna medvetna atmosfĂ€r dĂ€r det inte finns nĂ„gra distraktioner. Hemma kan det vara ett tyst mörkt rum dĂ€r man kan vila pĂ„ en sĂ€ng eller en matta. Som en rutin eller en typ av ritual sĂ„ anvĂ€nder jag min aromalampa med eteriska oljor. Genom att göra detta sĂ„ stĂ€ller jag in stĂ€mningen pĂ„ den fridfulla stund jag ska gĂ„ in i. Aromaterapi ger mig avslappning i kropp och sinne. Idag anvĂ€nder jag mig av oljan ylang-ylang som har balanserande effekter. NĂ€r jag ligger hĂ€r försöker jag att fokusera pĂ„ mina djupa andetag. Ibland brukar jag Ă€ven lyssna till en guidad meditation eller till lugn musik. Andas in-andas ut. 🙏
För mer information om de eteriska oljor jag för nÀrvarande anvÀnder


Comments

  1. I am enjoying your blogs.

    ReplyDelete
  2. LĂ„ter helt magiskt! Kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Sara, jag Ă€lskar verkligen mina oljor 😊🙏 kram

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

The joy of crochet / VirkglÀdje

Enjoy the little things / Njut av de smÄ sakerna

Beautiful in every way / Vackert pÄ alla sÀtt